Wednesday, March 3, 2010

End of an era

I left from Larissa and moved to my parents'. I miss living alone but I try to concider it as if I'm here for the Easter, just a bit earlier. Later we will see...

Έφυγα από τη Λάρισα και μετακόμησα στους γονείς μου. Μου λείπει το να μένω μόνη αλλά προσπαθώ να το σκέφτομαι σαν να ήρθα για τις διακοπές του Πάσχα, απλά λίγο πιο νωρίς. Αργότερα βλέπουμε...

What's on needles?
Στις βελόνες.



Calm by Kim Hargreaves with a mohair-like 30% wool 70% acrilic in magenta.
I love this color! So far I'm done with front, back and sleeves, only making up left but It's my worst part... I don't like sewing so for the moment it's in the project bag waiting...
I regret I didn't knit it on the round but I wasn't sure since I haven't modified any flat knitting pattern to round knitting yet.
Used only 3 balls and have another 5 with which I think I'll make a capelet.

I also finished the hat for my pal in Ravelry Favorites from Hats off to you swap group, which I can't show until she receives it. Now I'm searching for goodies to send with.


Calm της Kim Hargreaves με μοχέρ νήμα 30% μαλλί 70% ακριλικό σε magenta.
Το λατρεύω αυτό το χρώμα! Μέχρι τώρα έχω τελειώσει το μπροστά, το πίσω και τα μανίκια, μόνο η συναρμολόγηση έμεινε αλλά είναι το χειρότερο σημείο... Δε μ'αρέσει το ράψιμο οπότε για την ώρα είναι μέσα στην τσάντα και περιμένει...
Μετανιώνω που δεν το έπλεξα γύρω γύρω αλλά δεν ήμουν σίγουρη μιας και δεν έχω αλλάξει ποτέ σχέδιο που είναι για πλέξη κομμάτι κομμάτι σε εννιαίο γύρω γύρω.
Χρησιμοποίησα μόνο 3 μπάλες και έχω άλλες 5 με τις οποίες σκέφτομαι να φτιάξω μια εφαρμοστή μικρή κάπα.

Επίσης τελείωσα το καπέλο-σκουφάκι για την ομάδα ανταλλαγής με βάση αγαπημένα σχέδια του Ravelry, δεν μπορώ να το δείξω όμως μέχρι να το παραλάβει. Τώρα ψάχνω για άλλα καλούδια να της στείλω μαζί.

No comments:

Post a Comment